helpdesk - správa a evidence požadavku uživatelů

HelpDesk je určen pro podporu i těch nejnáročnějších uživatelů a zákazníků. Je ojedinělou webovou aplikací, kdy na straně uživatelských stanic není třeba nic instalovat, postačí jen odkaz na spuštění aplikace formou internetového prohlížeče (MS Explorer, Netscape, Mozilla, Opera, apod.).

V rámci HelpDesku je možné zadávat a řešit dotazy, požadavky, chyby, problémové situace a úkoly nejen z oblasti informačních technologií, ale ze všech odvětvích organizace, které vyžadují stálou a včasnou podporu uživatelů (zákazníků).

Zákazníci, kteří mají s naší firmou sepsanou "Servisní smlouvu s Helpdeskem" mají přístup zřízen automaticky. Ostatní zákazníci, kteří tuto smlouvu nemají, si o zřízení přístupu do systému mohou požádat písemnou formou. Ceník pro tyto případy zašleme na vyžádání.

Výhody programu HelpDesk

  • Rychlé a snadné řešení vašich požadavků
  • Okamžité řešení provozních problémů, chyb
  • Řešení podle návodů v znalostní bázi
  • Statistické přehledy, vyhodnocení a grafy
  • Vícestupňové zadávání požadavků (schvalovací proces)
  • Pro zákazníky s platnou servisní smlouvou bezplatně

odkaz

Helpdesk naleznete na adrese http://mail.geod ata.cz/help des k.